مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-18حوادث

پلیس پیشگیری| کشف 750 سکه 3 هزار ساله در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر کشف سکه های سه هزار ساله در تهران، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه پدری 70 ساله به همراه دو فرزند 47 و 37 ساله اش ساکن یکی از استان های همجوار استان تهران .

- رییس پلیس پیشگیری تهران از کشف 750 عدد سکه عتیقه، سه آلبوم مخصوص به سکه های سه هزار سال پیش، یک کتاب قدیمی و تعدادی تجهیزات لازم برای حفاری از یک باند خرید و فروش عتیقه جات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر کشف سکه های سه هزار ساله در تهران، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه پدری 70 ساله به همراه دو فرزند 47 و 37 ساله اش ساکن یکی از استان های همجوار استان تهران با همکاری دو همدستش ساکن شهر تهران باندی پنج نفره برای فروش طلاجات و سکه های عتیقه تشکیل داده اند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران متخصص کلانتری 105 سنایی قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت، این پدر و دو پسرش با استفاده از ابزار گنج یاب و حفاری های غیرمجاز، طلاجات و سکه های عتیقه را در یکی از استان های همجوار استان تهران کشف کرده و پس از شناسایی خریدار، توسط دو همدستش در شهر تهران به فروش می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پیشگیری| کشف 750 سکه 3 هزار ساله در تهران

پلیس پیشگیری| کشف 750 سکه 3 هزار ساله در تهران